A. RETURNAREA ARTICOLELOR NEFOLOSITE ȘI SIGILATE
Având în vedere natura produselor Youth Essentials, în cazul în care te răzgândești cu privire la o achiziție, nu ne asumăm rambursări sau schimburi, cu excepția cazului în care produsul/ produsele sunt nefolosite, sigilate și se află într-o stare impecabilă.
În cazul în care produsul/ produsele respectă aceste cerințe, accesează e-mailul de confirmare al comenzii, dă click pe butonul „Răspuns” și solicită o cerere de ramburs.
Îți vom răspunde la solicitare în aproximativ 1-3 zile lucrătoare și vom oferi o adresă la care să ne trimiți produsele pe care dorești să le returnezi. Trebuie să primim produsul/produsele returnat (e) în termen de 14 zile de la primirea comenzii, împreună cu o copie a facturii / confirmării comenzii. Nu ne asumăm costul de returnare al bunurilor către noi și nici situația în care acestea ajung deteriorate.
Cheltuiala de retur nu va fi suportată de către Youth Essentials, chiar dacă expedierea coletului a fost gratuită. În cazul în care livrarea comenzii inițiale a fost gratuită deoarece a depășit suma menționată în secțiunea „Livrare” de mai sus, vom păstra costul transportului din suma totală rambursată.
Dacă livrarea comenzii inițiale nu a fost gratuită, nu ne asumăm rambursarea acestei sume.
In cazul in care sunt taxe vamale, acestea vor fi retinute din valoarea comenzii achitate de catre client.
B. RETURNAREA ARTICOLELOR DETERITORATE
În cazul puțin probabil în care conținutul unui pachet a fost deteriorat în timpul transportului către tine, te rugăm să ne contactezi prin e-mail la adresa hello@youth-essentials.com cât mai curând, pentru a ne informa cu privire la solicitarea ta de a returna produsul/produsele. În e-mail te rugăm să incluzi o fotografie a coletului primit, precum și interiorul acestuia, din care să se observe daunele raportate. Dacă un pachet este deteriorat la primirea sa, este recomandat să îl refuzati, astfel încât compania de livrare să poate fi trasă la răspundere pentru această situație. Acceptul unui pachet deteriorat se face pe raspunderea clientului. Costurile de returnare ale bunurilor nu vor fi suportate de către Youth Essentials, la fel cum nu ne asumăm situația în care coletul ajunge deteriorat ca urmare a tranzitului. Odată ce articolul a fost receptionat de catre Youth Essentials acesta va fi analizat si se va face constatarea:
1) daca produsul este intradevar deteriorat - vom emite o rambursare în același mod în care a fost plătită comanda inițială.
2) daca produsul nu este deteriorat, se va considera un retur clasic de articol nefolosit si se vor aplica regulile de la punctul A. Returnarea articolelor nefolosite si sigilate.